بعد انفصال الفنان المصري أحمد سعد عن زوجته مصممة الأزياء علياء بسيوني، انتشرت الكثير من التعليقات الساخرة عبر مواقع التواصل الإجتماعي المتعلقة برد فعل زوجته السابقة الممثلة المصرية سمية الخشاب.


ومن بين التعليقات :"يا فرحة سمية الخشاب فيك يا احمد يا سعد"، "يا شماتة سمية الخشاب، "يا شماتة سوسو فيك. يابو احميد"، "احمد سعد طلق مراته عادي.. بس سميه الخشاب اللي طلعت تريند".

وكانت قد أعلنت أعلنت زوجة الفنان المصري أحمد سعد، مصممة الأزياء علياء بسيوني، الطلاق منه، وذلك بمنشور كتبته عبر حسابها الخاص، وقالت إن الطلاق تم بناء على رغبته، وتكلمت عن أحمد: "الحمد الله على كل شئ ، تم الطلاق بيني و بين احمد من شوية بناء على رغبته .. حابة اشكر احمد جدا على اصله الغير طيب و معدنه السيء وحابة اقوله شكرا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير اسرتنا الجميلة الانا حقيقي تعبت فيها لوحدي تماماً و حاولت و عديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الاسرة دي وعشان المشوار الانا ابتديته ومكنتش حابة انه ينتهي . شكراً على توقيتك الجميل و انا قاعدة ببنتي ٣ ايام وانت مش عارف حاجة عشان مشغول الساحل و خروجاته وبعدها شغلك . اكبر شكر على المقلب الانا اخدته في العلاقة دي والكنت فاهمة ان ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها و انت طلعتها والا تسوى . ربنا معايا انا و بناتي في الجاي وينتقم منك ويديلك على اد كل حاجة حصلت ".