تألقت الممثلة المصرية ​أيتن عامر​ بفستان جميل للغاية من تصميم المصمم الكويتي ​يوسف الجسمي​، ونشرت صورا لها على صفحتها الخاصة على موقع التواصل الاجتماعي.


وبدت أيتن في غاية الجمال بفستان وردي اللون، بخرز لامع من المنطقة العليا، ويصل سعره إلى حوالى 2000 دولار أميركي، أي ما يعادل 31 ألف جنيه مصري، كما ان تسريحة الشعر والمكياج لاقا بها.
يذكر أن أيتن عامر تشارك في بطولة مسرحية "سلام مربع"، مع الممثلين محمد هنيدي، محمد ثروت، وميرنا نور الدين، وإيمان السيد، وعدد آخر من الفنانين الشباب.

هذا عمر أيتن عامر الحقيقي

احتفلت الممثلة المصرية آيتن عامر بعيد ميلادها الـ35 الشهر الماضي وشاركت المتابعين صوراً من جلسة تصوير خضعت لها وتحدثت عن عمرها بتعليق.
وقالت: "هتصدقوني لو قلتلكوا أني مبقتش بحسب أنا عمري وصل كام ؟! أصل العمر دة مجرد رقم، السن بيكبر ودي حاجة منقدرش نغيرها، بس إحنا نقدر نخلي روحنا متكبرش وتعجز، و تفضل دايما روح طفل صغير حابب الدنيا".
وأضافت عامر: "أنا مهما كبرت هعافر عشان روحي تفضل زي ما هي وما تكبرش".
وختمت كلامها: "كل سنة وأنا طيبة، وكل سنة وأنا حواليا كل حبايبي بخير ويزيدوا ومينقصوش، عشان الأيام مبتحلوش غير بيهم ".

أيتن عامر تعايد نفسها بعيد ميلادها.. وهذا عمرها الحقيقي!

الهجوم على منزل أيتن عامر

كشفت الممثلة المصرية أيتن عامر عن تعرض منزلها للهجوم من قبل مجموعة من أهالي الشارع الذي تقطن فيه.
وبنمشور لها عبر حسابها الخاص على موقع التواصل الإجتماعي، أعربت أيتن عن خوفها، وأكدت أنها لم تتوقع ما حدث، وقالت: "خناقة تحت البيت أهل الولد اللي كان بيتخانق طالعين يخبطوا على بيتى وفاكرين إنه اللي اتخانق مع ابنهم بيشتغل معايا ومخبياه وعايزيني أسلمه ليهم، ومكنش في حد في المدخل الوقت ده وطلعوا الدور عندي وخبط فظيع على الباب وعز للأسف مسافر أخدت الولاد وقفلت عليا باب الأوضة.. ومن اللهوجة سبت تليفوناتى برة ملقتش غير الآيباد جنبي ومعرفتش أتصل بحد كتبت أي حد جنبي يجيلى لحد ما فكرت أطلع البلكونة أنده الناس يلحقوني... الحمد لله طلعوا وكله تمام اطمنوا، والناس فهّموهم إن مفيش حد أصلاً تبعى اتخانق واعتذروا ومشيوا المنطقة فيها رجالة".