يسعى الفنان المصري ​تامر حسني​ الى إسعاد محبيه ومتابعيه في جميع أنحاء العالم العربي والعالم، وغالباً ما يخطط لمفاجأتهم في حفلاتهم ومناسباتهم، وكانت آخر مفاجآته الدخول الى أحد الأفراح والغناء للعروسين، مرتدياً الكمامة، وكان يختبئ خلف كاميرا للتصوير، الأمر الذي شكل صدمة للعروس.


ونشر تامر الفيديو عبر حسابه الخاص على مواقع التواصل الإجتماعي، وعلق عليه قائلاً: "فاجأت آيه و هيمن حبايب قلبي اجمل عروسين و عملت نفسي مصور صحفي و داريت وشي ورا الكاميرا و لبست عدة الشغل ماسك و نظارة نظر عشان اوصل من الزحمه من غير ما حد يحس بيا. مبرووووووووووووووك مليون مبروووووك فرحتك بالدنيا يا آيه ربنا يخليلك اجمل هيمن في الدنيا و عقبال الجميع".

وقبل ثلاثة أسابيع فاجا تامر حسني عروسين في أميركا، إذ اتفق مع والدة العريس على خطة مفاجأتهما أثناء أدائهما الرقصة الأولى على وقع أغنيته فدخل الى صالة وأوقف الموسيقى سائلاً :"بتشغلوا الموسيقى وانا مش موجودط الامر الذي شكل صدمة للعروسين وتأثرا بحضوره بشكل كبير.
ونشر تامر حسني على صفحته الخاصة الفيديو وعلّق عليه بالقول: "نادين و ديڤيد فرح غنيت فيه النهارده في امريكا لوس انجلوس حقيقي كان من اجمل الأفراح عشان الجميل ان والدة العريس كانت متفقه معايا و عامله مفاجأه ليهم منغير ما يعرفوا و فهمتهم اني مش هاجي و مش فاضي و هما اصلاً كانوا حاطين اغنيتي ميحرمنيش منك لرقصتهم الاولى و مكانوش متخيلين اني موجود لحد ما دخلت فاجئتهم و زي ما انتوا شايفين فرحتهم جميله قد ايه و فعلاً غاليه عندي اوي. عايز اقولهم حبكم ليا اثر فيا اوي طول الفرح و انا كمان حبيتكم جداً انتوا و كل ضيوفكم اللي بيحبوكوا بجد شكراً للي نظموا الخطه الجميله دي اولهم والدة العريس الجميله و احمد عصام و تامر يحيى و محمد شمس و ربيع رضا و هاني هانز و ميرنا و تنظيم".

وفي ختام حفلات الإسكندرية، فاجأ تامر حسني إحدى المعجبات بالسماح لها باعتلاء المسرح والسلام عليه عن قرب، والتقاط الصور معه، بعد أن اغرورقت عيناها بالدموع.