نشرت الفنانة المصرية ​فيفي عبده​ صورة لها عبر صفحتها على موقع التواصل الإجتماعي، من الساحل الشمالي في مصر.
وتظهر فيفي في الصورة بفستان أحمر قصير وهي مليئة بالأنوثة والجمال، وشكرت الله أولاً وكل من وقف إلى جانبها لتخطي أزمتها الصحية التي مرت بها.
وفي تفاصيل التعليق :"أول صورة لي في الساحل الشمالي يا قلبي أنا بحمد ربنا من مصر أم الدنيا بشكل الدكاتره اللي كان معاك مشوار مرضي بس ربنا طبعا قبل أي حد"
يُذكر أن فيفي كانت تعرّضت لأزمة صحية جديدة، بسبب تلقيها حقنة بطريقة خاطئة في ظهرها، ما إضطرها للخضوع لعملية جراحية.

فيفي عبده بعد أزمتها الصحية

فيفي عبده للتفاعل مع المتابعين في صفحتها الخاصة على موقع التواصل الإجتماعي، بعد أزمتها الصحية الأخيرة.
ونشرت صورة بحسابها ظهرت بإطلالة أثارت إعجاب الجمهور، وهي تمضي إجازتها الصيفية في الساحل الشمالي في مصر. وأرفقت تعليقاً قالت فيه: "يا صباح الفل بالساحل الشمالي".
وكانت عبرت فيفي عن اشتياقها للجمهور، وذلك بشكل طريف، اذ علّقت على فيديو نشرته سابقاً بالقول: "يا جماعة وحشتوني وأنا قلتلكم أنا جيت الدنيا دي عشان أدلع وأتمنى من الله والعيون الحلوة إن أنا أدلع ويا رب إذا كان ليا عمر تاني أدلع فيه يا رب إن شاء الله بحبكم جداً وأتمنى أن أنتم بأمر الله تدعولي إن أنا أعيش حياة حلوة وسعيدة أنبسط بيها عشان أنا منبسطش بحياتي".

كما شاركت الجمهور مقطع فيديو عبر صفحتها الخاصّة على موقع التواصل الإجتماعي، وقالت فيه: "صباح الفل من الساحل الشمالي، بسم الله الرحمن الرحيم، دي أول لقطة باخدها من الساحل الشمالي السنة دي، أنا فرحانة جداً وعايزة أقولكم كل سنة وأنتوا طيبين بمناسبة عيد الأضحى المبارك".
وأضافت: "أنا فرحانة إن ربنا شفاني وعفاني وعايزة بعد كدا أطلع وأشكر الدكاترة، والناس اللي تعبوا معايا..يلا بقى نهيّص، وأنا جيت الدنيا علشان نهيص، بحبكوا أوي".
وكانت فيفي عبده قد كشفت عن تعرضها لأزمة صحية بسبب حقنة في ظهرها تلقتها بطريقة خاطئة، واضطرتها للخضوع لجراحة. ونشرت فيفي مقطع فيديو من داخل المستشفى قالت فيه: "يا مساء الخير من مصر أم الدنيا، كل سنة وانتم طيبين كلكم، وحسبي الله ونعم الوكيل في الولد اللي ادّاني حقنة في ضهري، اتسبّبت أدخل العمليات بكرة ساعتين، كانوا بيطلّعوا عني إشاعات بس المرة دي بجد هعمل عملية، وأنا في المستشفى ادعولي".