بعدما انتشرت صورة لها ظهرت فيها بدون ماكياج، ردت الممثلة المصرية ​يسرا اللوزي​ على منتقدي الإطلالة، حيث قامت بنشر صورة مركبة عبر حسابها الخاص على أحد مواقع التواصل الإجتماعي ضمت الصورة التي انتقدوها بسببها، وصورة أخرى لها تضع فيها مستحضرات التجميل.

وعلقت اللوزي على الصورة بالتالي:

"لما بتصور من غير مكياج، فيه ناس تقول وحش أوي كده! و لما أتصور بمكياج، فيه ناس بتقول من غير مكياج أحلى! الحقيقة إن في رأيي المتواضع، كل مناسبة وليها ظروفها و متطلباتها.. لو في برنامج، أكيد لازم يكون فيه مكياج (ساعات خفيف وساعات تقيل من باب التغيير مش أكتر).. أما لو في التمرين أو نازلة أشتري حاجة فأكيد هيكون من غير مكياج! عادي يعني، زي كل البشر أنا بحب أتصور في كل حالاتي عشان الناس تفهم كل جانب في شخصيتي".

View this post on Instagram

لما بتصور من غير مكياج، فيه ناس تقول وحش أوى كده! و لما أتصور بمكياج، فيه ناس بتقول من غير مكياج أحلى! الحقيقة إن فى رأيى المتواضع، كل مناسبة و ليها ظروفها و متطلباتها.. لو فى برنامج، أكيد لازم يكون فيه مكياج (ساعات خفيف و ساعات تقيل من باب التغيير مش أكتر).. أما لو فى التمرين أو نازلة أشترى حاجة فأكيد هيكون من غير مكياج! عادى يعنى، زى كل البشر أنا بحب أتصور فى كل حالاتى عشان الناس تفهم كل جانب فى شخصيتى

A post shared byYosra El Lozy(@yosraellozyofficial) on