وجهت الممثلة السورية ​سارة نخلة​ رسالة مؤثرة لطليقها الممثل المصري ​أحمد عبد الله​ وذلك تزامناً ما قدوم شهر رمضان المبارك.

وقالت سارة في الرسالة التي نشرتها عبر صفحتها الخاصة على أحد مواقع التواصل الإجتماعي:"بمناسبة إن دا أول رمضان وأنا سنجل بعد 4 سنوات وكم شهر زواج انتهت بكامل إرادتي بتمناله ربنا يوفقه ويسعده وبرضه مهما كان ومهما حصل ومهما كنت متضايقة عشان الحوار طول وما انتهاش بهدوء وعشان لسه مش راضي يطلق لغاية النهاردة بس العشرة والعيش والملح بتخليني أتمناله كل خير في حياته".

وتمنّتْ نخلة لأحمد، الزّوجة الصّالحة قائلة: "ربنا يعوضه ويبعتله بنت تانية تقدر تسعده وتهنيه وتشيله على دماغها وتبقى أحسن منى كمان، عشنا أيام صعبة وحلوة ومتعبة ضحكنا وبكينا في حضن بعض ابتدينا من الصفر وأقل أحيانا كتير عدت أيام نجاح وصعود حلوة، عمرها ما تتنسي والحمد لله بشهادة الدنيا كلها وبشهادته برضو كل شيء حلو عليه وقدمي كان قدم خير ويا رب يفضل الخير مرافق دربه بعد ما أنا مشيت ولآخر العمر".

وأضافتْ: "حاولت أعدي كتير عشان المركب تمشي بس ربنا كاتب أن المركب توقف في نفس اليوم اللي اتقابلنا فيه بعد 4 سنوات بالظيط باليوم وبالدقيقة، وأنا مش هتكلم تاني في حياتي الشخصية أبدًا وحبيت يكون ده آخر بوست في الموضوع دا.

وتابعتْ: "أنا ماشية بقضية الطلاق وقريبًا الموضوع يخلص إن شاء الله، إحنا بنتقابل في أي لوكيشن عادي إحنا في الآخر زملاء وأصدقاء قبل ما نكون زوجين في يوم من الأيام، أكن له كل الاحترام وأنا وهو ما اتفقناش وبس وكل حاجة قسمة ونصيب"، مختتمة رسالتها: "لأول مرة هفطر لوحدي وأجهز الفطار لنفسي وأتفرج على شغلي، أكيد في غصة أني بعيدة عن أهلي بشتغل وبعافر بس أنهم فخورين بيا وفرحتهم بس يشوفوا اسمي على التليفزيون أكتر حاجة بتفرحتي وبتنسيتي التعب وكل سنة وانتو طيبين".

View this post on Instagram

A post shared by Sarah Nakhleh - سارة نخلة (@sarah.nakhleh)on