بعد أن أعلنت توبتها عن نشر الصور شبه العارية، وتقديمها فنا راقيا خلال الفترة المقبلة، خصوصاً بعد تعرضها لوعكة صحية خلال الأيام الماضية، أكملت الفنانة المصرية سما المصري مفاجأة الجمهور حول التغيّر الكبير واللافت في تصرفاتها وأفكارها، حيث أنها قامت بتقديم إعتذار لفنانين أهانتهم من قبل عبر مواقع التواصل الاجتماعي، وعلى رأسهم الممثلة حلا شيحة والممثلة حنان ترك.

ونشرت المصري عبر صفحتها الخاصة مقطع فيديو قالت فيه :"بطلب من كل الناس اللي غلطت فيهم يقبلوا اعتذاري وأولهم حنان ترك وحلا شيحة، ما عدا شخصين رجالة أنا مش ندمانة إني أهنتهم لأنهم دخلوا في عرضي وشرفي".

وأضافت :"أنا بعتذر لحلا شيحة عن الكلام اللي قولته في حقها، وأتمنى مفيش حد يعاتبها لأنها خلعت الحجاب، لأنها كان ممكن تفضل محجبة، وتعمل حاجات غلط، وربنا يهديها ويسامحها، وبعتذر لحنان ترك وبقولها متزعليش مني، أنا أخطأت في حقك لما قلت إنك هتخلعي الحجاب، أتمنى من ربنا إنك تحافظي على حجابك، وأنتي زي القمر وربنا يبارك لك في أولادك".

وختمت بالقول :"أنا آسفة لكل شخص أخطأت في حقه، ومسحت كل الفيديوهات اللي أخطأت فيها، من قناتي على يوتيوب وصفحتي بانستجرام".