وجه الممثل المصري تامر فرج شكره لكا من هنأه بعيد ميلاده منذ أيام، حيث احتفل بعيد ميلاده الـ 47 في 12 سبتمبر/أيلول الحالي.


وبعد الشكر، طلب فرج من جميع أصدقائه، أن يقدموا على زيارته باستمرار، مشيراً الى انه شخص لا يحب الخروج من المنزل، لكن بابه مفتوح للجميع في أي وقت، وقال: "شكر كل من هنأنى بعيد ميلادى بس ليا عندكم طلب، خصوصا من اصدقائى القدامى...
انا راجل ماليش فى الخروج وبستمتع بجلوسى فى بيتى بين اسرتى وحيواناتى، وبكون يا اما فى البيت يا اما بصور، فمن فضلكم تعالوا زورونى، وبقدم لكم دعوه مفتوحه فى اى وقت رجلكم تجيبكم اكتوبر اتصلوا بيا ولو موجود عدوا عليا نشوف بعض، وانا مابعملش ترتيبات لما حد يزورنى، والحمدلله ربنا رزقنى بزوجه مضيافه وحبوبه وبتفرح بأصدقائى، فمفيش ازعاج ولا تعب...".
وأكد تامر فرج أن التواصل عبر مواقع التواصل الاجتماعي لا يقرّب الأشخاص، بل يساعد في بعدهم عن بعضهم البعض، وطلب من الأصدقاء زيارته، فلا أحد يعلم متى ينتهي عمره، وأضاف: "تعالوا نشوف بعض يا جماعه بدل الرسايل لأن الملعونه السوشال ميديا بتخدعنا وبتحسسنا اننا قريبين من بعض فى حين اننا بكده بنبعد عن بعض قوى لما بنكتفى بمقابلة بعض فى عالم افتراضى، احنا محتاجين نشوف بعض ونتفاعل مع بعض، صدقونى احساس صعب قوى لما تأجل مقابلة صديقك و تقابله بعد كده وانت بتغسله او وانت شايله فى صندوق. تعالوا نلحق بعض قبل ما نتخطف من بعض".